Název: Fiktivní zprávy v médiích jako způsob propagace
Překlad názvu: Fictional news in media as a way of advertising
Autoři: Lakomá, Karolína ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Trampota, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dezinformace; fiktivní zpráva; fáma; mediální mystifikace; propagace; pseudoudálost; virální marketing; disinformation; Fictional news; media hoax; promotion; pseudo-event; rumour; viral marketing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/37399

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-494568


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-09.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet