Název:
Public relations společnosti SportFotbal
Překlad názvu:
Public relations of the SportFotbal company
Autoři:
Kvasnička, Tomáš ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Public relations společnosti SportFotbal Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat současný stav public relations (PR) aktivit společnosti SportFotbal směrem k cílové veřejnosti a představit návrhy pro zlepšení. Metody: K získání základních informací o společnosti byly využity interní dokumenty společnosti SportFotbal. Další použitou metodou bylo interview s marketingovým a obchodním manažerem, na základě kterého byl sestaven souhrn využívaných nástrojů a aktivit společnosti směrem k zájmovým skupinám. Prostřednictvím neformálních rozhovorů s vedením společnosti došlo k hlubší analýze zjištěných informací. Výsledky: Výsledkem diplomové práce je vypracovaná analýza aktivit public relations společnosti SportFotbal s klíčovou veřejností v roce 2017. Z výsledků hloubkového interview, analýzy textů a dokumentů vyplývá, že aktivity public relations se nevyužívají dostatečně. Na základě těchto zjištění byly vypracovány návrhy pro využití nástrojů public relations pro rok 2018. Vytvořená koncepce představuje plán pořádání událostí pro jednotlivé zájmové skupiny. Další návrhy jsou vytvořeny pro komunikaci firmy směrem k zájmovým skupinám prostřednictvím online komunikačních kanálů. Důležitou složkou koncepce je i plán, pro školení zaměstnanců jednotlivých oddělení. Pro měření úspěšnosti PR...Title: Public relations of the SportFotbal company Objective: The main aim of the diploma thesis is to analyse the current state of the Public Relations (PR) activities of SportFotbal in relation to the target public and make recommendations for improvement. Methodes: In the process of assembling information some internal documents of SportFotbal were used. In addition to these interviews with the marketing and business manager were conducted. This formed the basis for the format adopted and influenced the assumptions of the company towards stakeholders. Through informal interviews and discussions with the management of the company, further information about the functioning of the company was obtained. Results: The outcome of the analysis of the SportFotbal Public Relations for the year 2017 is clearly stated in the presented diploma thesis. The results of in-depth interviews, analysis of texts and documents indicate that the public relations medium was not sufficiently utilized in the environment considered. Based on these findings, proposals were drawn up for the effective use of public relations of the medium for the year 2018. The concept adopted is a plan for organizing events for interest groups. Other avenues were created by way of the use of online communications. An important component of...
Klíčová slova:
CSR; fotbal; marketing; sociální sítě; zákazníci; CSR; customers; football; marketing; social media