Original title:
Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
Translated title:
Marketing strategy of non-profit association
Authors:
Stará, Šárka ; Netková, Jarmila (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem diplomové práce je sestavení marketingové strategie neziskové organizace. Je aplikována na neziskouvou organizaci pohybující se v oblasti kultury - Národní muzeum fotografie. Praktická část obsahuje analýzu makroprostředí, analýzu mikroprostředí, marketingovou strategii a návrhy a doporučení pro další rozvoj muzea.This graduation these is Marketing strategy of non-profit association. Strategy is applied to National Museum of Photography in Jindřichův Hradec. A part of practise includes environmental assessment, competition analysis and marketing strategy.
Keywords:
marketing; museum; strategy; marketing; muzeum; strategie
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/8932