Název:
Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
Překlad názvu:
Marketing strategy of non-profit association
Autoři:
Stará, Šárka ; Netková, Jarmila (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je sestavení marketingové strategie neziskové organizace. Je aplikována na neziskouvou organizaci pohybující se v oblasti kultury - Národní muzeum fotografie. Praktická část obsahuje analýzu makroprostředí, analýzu mikroprostředí, marketingovou strategii a návrhy a doporučení pro další rozvoj muzea.This graduation these is Marketing strategy of non-profit association. Strategy is applied to National Museum of Photography in Jindřichův Hradec. A part of practise includes environmental assessment, competition analysis and marketing strategy.
Klíčová slova:
marketing; muzeum; strategie; marketing; museum; strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/8932