Název: Vliv televizní reklamy na hodnotový systém dětí mladšího školního věku
Překlad názvu: The influence of television commercial on the value system of a children from primary school
Autoři: Benet, Tomáš ; Sak, Petr (vedoucí práce) ; Mazáčová, Nataša (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: děti mladšího školního věku; hodnotový systém; Televize; televizní reklama; vliv reklamy; vývoj dětí; children of younger school age; commercial advertisement; development of children; influence of advertising; system of values; Television

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/70300

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-488530


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet