Název:
Analýza marketingového mixu fotb. klubu Bohemians 1905 a návrhy na jeho zlepšení
Překlad názvu:
Football club Bohemians 1905 Marketing Mix Analysis and Proposals for Its Improvement
Autoři:
Hoskovec, Petr ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Analýza marketingového mixu fotbalového klubu Bohemians 1905 a návrhy na jeho zlepšení Cíle práce: Analýza jednotlivých prvků marketingového mixu. Komunikace s fanoušky klubu a zjištění jejich názorů na současný marketingový mix klubu. Následně zformulovat návrhy na zlepšení marketingových aktivit a image klubu. Metody: Současný marketingový mix bude analyzován pomocí případové studie a SWOT analýzy, jejímž výsledkem budou silné a slabé stránky klubu. Dalším zdrojem dat bude neformální interview s vedením klubu a dotazník, který zjistí postoje a názory fanoušků. Získané informace doplním o své vlastní poznatky. Poté se pokusím navrhnout doporučení ke zlepšení marketingového mixu. Výsledky: Pomocí použitých metod, budou vypracovány návrhy na zlepšení marketingového mixu. Ty budou předloženy vedení klubu a na nich poté bude, zda tyto návrhy zrealizují nebo ne. Klíčová slova: Marketing, marketingový mix, komunikace s fanoušky, image klubuTitle: Football club Bohemians 1905 Marketing Mix Analysis and Proposals for Its Improvement Targets: Analysis of individual elements of the marketing mix. Communication with the club fans and to determine their views on the current marketing mix. Then formulate proposals to improve the image and marketing activities of the club. Methods: The current marketing mix will be analyzed through case studies and SWOT analysis, the result of which will be strengths and weaknesses of the club. Another source of data will be an informal interview with the management of the club and a questionnaire that determines the attitudes and opinions of fans. To the collected information I will add my own knowledge. Then I will try to propose recommendations to improve marketing mix. Results: with these used methods will be developed proposals for the improvement of the marketing mix. These will be presented to the club and realization of these proposals will be on management of the club Keywords: Marketing, marketing mix, communication with fans, the image of the club
Klíčová slova:
image klubu; komunikace s fanoušky; Marketing; marketingový mix; communication with fans; Marketing; marketing mix; the image of the club