Název: Pojetí role vzdělavatele v americké pragmatické filozofii a teorii edukace
Překlad názvu: The Concept of Educator's Role in American Pragmatist Philosophy and Theory of Education
Autoři: Puk, Michal ; Kopecký, Martin (vedoucí práce) ; Mühlpachr, Pavel (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: neopragmatismus; pragmatismus; teorie edukace; vzdělavatel; vzdělávání; education; educator; neopragmatism; pragmatism; theory of education

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/64730

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-484146


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet