Název: Programované vyučování ve výuce identifikačního popisu
Překlad názvu: Programmed instruction in education of bibliographical description
Autoři: Buřilová, Marcela ; Stöcklová, Anna (vedoucí práce) ; Smetáček, Vladimír (oponent)
Typ dokumentu: Rigorózní práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Abstrakt: Tématem rigorózní práce je uplatnění programovaného vyučování ve výuce předmětu identifikační popis Práce se věnuje teorii učení a programovaného učení. Jsou uvedeny základní principy uplatňované při tvorbě výukových programů Hlavní část prače je věnována tvorbě výukového programu pro předmět identifikační popis. Je uveden výběr učební látky a metodiky, popsána tvorba celého programu jak z věcného tak formálního hlediska Dále je uvedena metodika použití programu a shrnuty zkušenosti práce s ním.

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/12223

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-482227


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Rigorózní práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet