Název:
Nabídka produktů klubu SK Slavia Praha pro partnery
Překlad názvu:
Products' offer of the club SK Slavia Praha for partners
Autoři:
Hladík, Martin ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název práce: Nabídka produktů klubu SK Slavia Praha pro partnery Abstrakt: Cílem mé bakalářské práce je zjistit a vyhodnotit současnou nabídku produktů klubu SK Slavia Praha pro své partnery a na základě analýzy této nabídky protislužeb a plnění klubu SK Slavia Praha pro své partnery se pokusím vypracovat návrhy na zlepšení a rozšíření této nabídky. Zároveň ve své práci navrhnu nové uspořádání partnerů, vytvořím novou kategorii partnerů, a to partnery mládeže, a pro všechny kategorie partnerů navrhnu sponzorské balíčky. Mnou navržené změny by měly vést k lepší spolupráci mezi klubem a jeho partnery. Klíčová slova: sportovní marketing, marketingový mix, sponzoring, sportovní reklama, sponzorský balíček.English name: Products' Offer of the club SK Slavia Praha for partners Summary: The aim of my bachelor's thesis is to investigate and analyze current offer of products of the club SK Slavia Praha for partners. My bachelor's thesis tries to improve and enlarge this offer. I will propose new arrangement of partners and I will create new kind of partner - partner of youth academy. At the end of this thesis I will design sponsorship packages for all kinds of partners. These proposed changes schould enhance the co-operation between SK Slavia Praha and partners. Key words: sports marketing, marketing mix, sponsorship, sports advertisement, sponsorship package.
Klíčová slova:
marketingový mix; sponzoring; sponzorský balíček; sportovní marketing; sportovní reklama; marketing mix; sponsorship; sponsorship package; sports advertisement; sports marketing