Název: Jazykové stereotypy v současných českých reklamách na pivo
Překlad názvu: Linguistic stereotypes in contemporary Czech beer commercials
Autoři: Müller, Tomáš ; Janovec, Ladislav (vedoucí práce) ; Šmejkalová, Martina (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Klíčová slova: jazykový obraz světa; média; pivo; prototyp; reklama; stereotyp; advertising; beer; linguistic image of the world; media; prototype; stereotype

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/79641

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-479970


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet