Název: Ověření metody práce s ilustrovanými příběhy ze školního prostředí určené žákům s problémových chováním a se specifickými poruchami chování v mladším školním věku
Překlad názvu: Evaluation of Method Using Cartoon Stories from School for Younger School-Aged Children with Behavioral Problems and Behavioral Disorders
Autoři: Bořkovcová, Magdalena ; Felcmanová, Lenka (vedoucí práce) ; Němec, Zbyněk (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: ADHD; diagnostika; Feuersteinova metoda instrumentálního obohacování; Mladší školní věk; žák s výchovnými problémy; ADHD; Children with Behaviour Difficulties; Diagnostics; the Feuerstein Instrumental Enrichment Program; Younger Elementary-School Age

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/1610

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-479271


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet