Název:
Internetový marketing v prostředí regionálního školství České republiky
Překlad názvu:
Internet Marketing in Czech regional education
Autoři:
Lávička, Pavel ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Kalous, Jaroslav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá možnostmi využití internetového marketingu při řízení škol zapojených v systému českého regionálního školství. Na základě rešerší tuzemské a zahraniční literatury a osobních zkušeností autora objasňuje a hodnotí, jak lze prostředků internetu užít při marketingovém působení a jak lze výsledky takového působení měřit. Práce je doplněna výzkumem, který odpovídá na otázku, jak školy prostředků internetového marketingu v současné době skutečně využívají.The work deals with the possibilities of using internet marketing in the management of the schools involved in the regional system of Czech education. Based on searches of domestic and foreign literature and personal experience, the author explains and assesses how resources can be used for internet marketing activities and how to measure the results of such action. The work is complemented by research that answers the question of how school internet marketing resources currently actually use.
Klíčová slova:
Internet; internetový marketing; komunikační mix; marketing; regionální školství; reklama; advertising; communication mix; Internet; internet marketing; marketing; regional education