Název:
Využívání hlasových systémů a jejich uplatnění v informační společnosti
Překlad názvu:
Voice systems usage and their application in the information society
Autoři:
Laštovička, Petr ; Papík, Richard (vedoucí práce) ; Fiala, Jakub (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá problematikou rozpoznání řeči a jejím praktickým využitím. Tato funkce je popsána teoreticky k více vědeckým oborům, stejně tak směrem k oboru Informační vědy s důrazem na tématickou oblast Human Computer Interaction. Součástí práce je také dotazníkové šetření zaměřené na získání informací k chování uživatelů kontaktních center - jejich zvyklostí, frekvence využívání, preference typu obsluhy a požadavků na nové funkce. Obsahuje i specifické otázky k funkcím rozpoznání řečí a identifikaci hlasem. Jedná se o pilotní průzkum, který může být základem dalšího rozsáhlejšího výzkumu. Cílem práce je zjistit možnosti využití funkcí rozpoznání řeči a reálné potřeby uživatelů.This bachelor thesis deals with the problems of speech recognition and its practical use. This function is described theoretically for more scientific disciplines, as well as towards the Information Sciences with emphasis on the thematic area of Human Computer Interaction. The work also includes a survey focused to obtain information on the behavior of users of contact centers - their habits, frequency of use, the type of service preference and request of new features. It also includes specific questions about the functions of speech recognition and voice identification. This pilot survey can be the basis for further extensive research. The aim is to determine the possibility of using speech recognition and the real needs of users.
Klíčová slova:
Call centra; HCI; Identifikace hlasem; Kontaktní centra; Počítač; Rozpoznání řeči; Člověk; Call centre; Computer; Contact centre; HCI; Human; Speech recognition; Voice identification