Název: Marketingový výzkum návštěvnosti fotbalových zápasů Nacionální divize Moldavské republiky
Překlad názvu: Marketing research of attendance at football matches of The Moldovan National Division
Autoři: Marandici, Evghenii ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Klíčová slova: fotbal; marketingový výzkum; Nacionální Divize; návštěvnost; sportovní diváctví; stadion; attendance; football; marketing research; National Division; sports spectatorship; stadium

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/54007

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-474977


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet