Original title:
Marketingová komunikace Mistrovství světa v akrobatickém rock and rollu 2013
Translated title:
Marketing communication of World championship in acrobatic rock and roll 2013
Authors:
Zbořilová, Veronika ; Voráček, Josef (advisor) ; Procházka, Jan (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2012
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Název: Marketingová komunikace Mistrovství světa v akrobatickém rock and rollu 2013 Cíl: Zhodnocení marketingové komunikace MS v akrobatickém rock and rollu 2009 a návrh marketingové komunikace pro rok 2013 Metody: V této práci byly použity metody analýza textů a dokumentů, kvalitativní rozhovor, pozorování a SWOT analýza. Výsledky: Nový ucelený návrh marketingové komunikace se dvěma variacemi vzhledů reklamních letáků Klíčová slova:Marketing, komunikační mix, sportovní akce, analýza dokumentůTitle: Marketing communication of World championship in acrobatic rock and roll 2013 Goal: Evaluation of marketing communication of World championship in Acrobatic Rock and Roll 2009 and proposing marketing communication of 2013 Methods: In this work were used analysis of texts and documents, qualitative interview, observation and SWOT analysis. Results: New integrated proposal of marketing communication with two appearance variations of advertising leaflets. Key words: Marketing, communication mix, sport event, analysis of documents
Keywords:
analysis of documents; communication mix; Marketing; sport event; analýza dokumentů; komunikační mix; Marketing; sportovní akce
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/46397