Název:
Marketingový plán tenisového klubu SK Tenis Kladno
Překlad názvu:
The SK Tenis Kladno marketing plan
Autoři:
Urbanová, Anna ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Marketingový plán tenisového klubu SK Tenis Kladno Cíle: Hlavním cílem této práce vypracování návrhu marketingového plánu tenisového areálu SK Tenis Kladno. Dílčím cílem bylo provedení situační analýzy, na jejímž základě byl marketingový plán vypracován. Metody: V této práci jsem použila metodu analýzy, metodu dotazování a metodu škálování. Metodou dotazování byly zjišťovány informace o zákaznících klubu, jejich názorech, potřebách a přáních. Analyzován byl samotný podnik, byla provedena analýza konkurence, partnerů a zákazníků. U analýzy konkurence a podniku byl výsledek zjištěn pomocí metody škálování. Součástí je souhrnná analýza SWOT. Výsledky: Z provedených analýz vyplynulo, že klub má jednoho silného konkurenta a dva slabší konkurenty. Z výsledků dále vyplynulo, že největší slabou stránkou klubu je cenová politika a postoj současného vedení klubu a s tím nevyhovující atmosféra v něm. Marketingový plán se zaměřuje jednak na mladé generace, tzn. děti a mládež a jednak amatérské hráče. Klíčová slova: marketingové plánování, marketingový mix, marketingové cíle, propagace, cena, zákazník, konkurenceTopic: The SK Tenis Kladno marketing plan Objectives: The main objective is creating a marketing plan for SK Tennis Kladno Tennis Club. The sub-objective was to conduct a situation analysis on which basis was the marketing plan developed. Methods: In this work I used the method of analysis, method of inquiry and method of scaling. By the method of questioning were collected information about customers, their views, needs and desires. The club itself was analyzed, such as its competitors, partners and customers. The method of scaling was used in case of the club and competition analysis. SWOT analysis is included. Results: The analyzes revealed that the club has one strong competitor and two weaker competitors. The results further showed that the greatest weakness of the club is pricing policy stance, the current management of the club and the poor atmosphere in it. The marketing plan focuses both on the young generation, ie. children and young people, both amateur players. Key words: marketing planing, marketing mix, marketing objectives, propagation, cost, customer, competition
Klíčová slova:
cena; konkurence; marketingové cíle; marketingové plánování; marketingový mix; propagace; zákazník; competition; cost; customer; marketing mix; marketing objectives; marketing planing; propagation