Název:
Integrovaná výuka zeměpisu a tělesné výchovy - teoretická východiska a současná situace na gymnáziích
Překlad názvu:
Integrated education of geography and physical education - theoretical solutions and the current situation at the grammars schools
Autoři:
Posejpal, Jan ; Matějček, Tomáš (vedoucí práce) ; Kučerová, Silvie Rita (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Integrovaná výuka zeměpisu a tělesné výchovy - teoretická východiska a současná situace na gymnáziích Cíl práce: Shrnutí dosavadních poznatků z oblasti integrace zeměpisu a tělesné výchovy. Nástin dalších možných bodů průniku. Zjištění současného stupně integrace na českých středních školách. Metoda: Rešerše dostupné české a zahraniční literatury, dotazníkové šetření. Výsledky: Byly zjištěny a zanalyzovány dosavadní poznatky z integrace geografie a tělesné výchovy. Současně byl zjištěn aktuální stav a názory pedagogů na integraci v reálné školní praxi. Klíčová slova: geografie, tělesná výchova, integraceTitle: Integrated education of geography and physical education - theoretical solutions and the current situation at the grammars schools Objective: Summary of current knowledge of the geography and physical education integration. Outline of other possible overlap points. Findings of the current degree of integration in Czech secondary schools. Methods: Czech and foreign literature review, questionnaire Results: There was identified and analyzed existing knowledge of geography and physical education integration. Secondary school teacher survey provided current status and opinions on integration in real practice. Keywords: geography, physical education, integration
Klíčová slova:
geografie; integrace; tělesná výchova; geography; integration; physical education