Název: Využití nových výukových metod a výchovných strategií na podporu čtení a čtenářské gramotnosti na 1. stupni ZŠ
Překlad názvu: Using new teaching methods and educational strategies to support reading and reading literacy at the primary school.
Autoři: Kapounová, Eva ; Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Tomková, Anna (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: kladení otázek; kompetence; kritické myšlení; metody; psaní; předvídání; reflexe; sdílení; text; učitel; čtenářská gramotnost; čtenářské dovednosti; čtení; žák; asking questions; competence; critical thinking; methods; predicting; reading; reading literacy; reading skills; reflections; sharing; student; teacher; text; writing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/60465

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-468342


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet