Název: Reklamy proti reklamě. Subvertising v České republice a v zahraničí
Překlad názvu: Advertisements against advertising. Subvertising in the Czech Republic and abroad
Autoři: Dolečková, Veronika ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: graffiti; guerilla marketing; konzumní společnost; kritika marketingu; kritika spotřební kultury; kulturní sabotérství; street art; Subvertising; umění; art; consumer society; consumption; critical marketing; culture jamming; graffiti; guerilla marketing; street art; Subvertising

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/78809

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-467724


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet