Název:
Marketingový plán nové firmy s tanečním zaměřením
Překlad názvu:
Marketing Plan of a New Firm in Dance
Autoři:
Mejdřická, Klára ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce je vytvořit řádně propracovaný marketingový plán pro nově vznikající firmu DancEvent, s.r.o. tak, aby společnost ve svých počátcích překonávala co nejméně překážek a její cesta k úspěchu byla co nejsnazší. Smyslem této nově vznikající firmy je rozšířit taneční techniku dálného východu kathak do povědomí české populace, a to organizováním společenských událostí s tanečním vystoupením, samostatných tanečních vystoupení a tanečních lekcí. Klíčová slova Marketing, marketingový plán, marketingový mix, konkurence, SWOT analýzaThe main goal of my bachelor thesis is focused on preparing a carefully worked-out marketing plan for new establishing company called DancEvent s.r.o. The marketing plan is going to help a new company with its first steps, managing barriers and simply try to make the beginning process as easy as possible. Key mission of this new establishing company is the extension of Far East dance style called kathak in to the awareness of Czech population through organization of social events including dance performances, separate dance performances and dance lessons. Key words Marketing, Marketing plan, marketing mix, competition, SWOT analyze
Klíčová slova:
konkurence; Marketing; marketingový mix; marketingový plán; SWOT analýza; competition; Marketing; marketing mix; Marketing plan; SWOT analyze