Název: Vliv značek na módní a lifestyle blogy
Překlad názvu: The impact of brands on fashion and lifestyle blogs
Autoři: Cirhanová, Jiřina ; Křeček, Jan (vedoucí práce) ; Vochocová, Lenka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: blog; eurocentrismus; hegemonie; ideál krásy; Módní blogger; osobní styl; vliv médií; značky; zpeněžení blogu; beauty ideal; blog; blog monetizing; brands; eurocentrism; Fashion blogger; hegemony; media influence; personal style

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/70365

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-465917


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet