Název: Problém svobody jednotlivce v rogersovském přístupu ke vzdělávání
Překlad názvu: The Problem of Individual Freedom in Rogers'Approach to Education
Autoři: Kavalcová, Jana ; Kopecký, Martin (vedoucí práce) ; Mühlpachr, Pavel (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Carl Ransom Rogers; John Dewey; nedirektivní vzdělávání; pragmatismus; přístup zaměřený na člověka; svoboda jednotlivce; vzdělávání a učení se dospělých; adult learning and education; Carl Ranson Rogers; individual freedom; John Dewey; non-directive learning; Person Centered Approach; pragmatism

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/64728

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-463788


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet