Název:
Marketingový mix internetového obchodu Sportex.cz
Překlad názvu:
Marketing mix of the online store Sportex.cz
Autoři:
Kubátová, Lucie ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Zástěra, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] MARKETINGOVÝ MIX INTERNETOVÉHO OBCHODU SPORTEX.CZ Cíle: Cílem práce je zhodnotit nynější marketingovou činnost firmy a navrhnout možná opatření ke zlepšení chodu online obchodu sportex.cz, marketingové komunikace se zákazníky a hlavně zlepšení propagace internetového obchodu. Metody: V této práci se budu zabývat jak zkoumáním současné situace marketingového mixu vybraného obchodu, tak možným budoucím zlepšením a navrhnutím nových koncepcí. Použiji tedy kvalitativní metody jako je interview a zároveň kvantitativní metody jako je dotazování. Dále použiji SWOT analýzu. Sloužit mi budou interní i externí informace. Budu pracovat se sekundárním daty. Výsledky: Díky použitým metodám jsem navrhla konkrétní opatření pro zlepšení chodu obchodu na jednotlivých nástrojích marketingového mixu. Jako hlavní pilíř u produktu navrhuji specializaci pouze na míčové sporty a plavání a rozšířit sortiment pro ženy. Jako další krok zaměření na slevové akce a množstevní slevy. Z propagace udržet a podpořit pozice ve vyhledávačích, spolu se zavedením aplikace ověřeno zákazníky. Klíčová slova: marketingový mix, propagace, reklama, obchod, internetINTERNET BUSINESS MARKETING MIX SPORTEX.CZ Objectives: The goal is to evaluate current marketing activities of company and suggest possible measures to improve the operation of sportex.cz, marketing communication with customers and ultimately to improve online advertising business. Methods: In this thesis i will be concerning both examining the current situation of chosen store's marketing mix, and possible future improvements and proposing new concepts. I will use qualitative methods such as interviews, while quantitative methods such as questionnaire. Further on I will apply a SWOT analysis. Both internal and external information will serve me to do so. I will work with secondary dates. Results: Thanks to the used methods, I propose particular measures to improve the operation of the business on each marketing mix tools. As the main pillar of the product I suggest specialization only for ball sports and swimming and expand the range for women. As a next step, focus on events and quantity discounts. From advertising to maintain and support positions in search engines, along with the introduction of applications verified customers. Keywords: Marketing mix, promotion, advertising, services, Internet
Klíčová slova:
internet; marketingový mix; obchod; propagace; reklama; advertising; Internet; Marketing mix; promotion; services