Název: Média a důvěra. Analýza vztahu oblíbenosti druhů médií a vnímání jejich důvěryhodnosti
Překlad názvu: Analysis of the relationship between media popularit y and perceiving their credibility
Autoři: Mičánek, Pavel ; Jirák, Jan (vedoucí práce) ; Wolák, Radim (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: důvěra; důvěryhodnost; Média; účinky médií; credibility; Media; media effects; trust

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/34218

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-462157


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet