Název: Výuka francouzštiny jako cizího jazyka bez učebnice. Role fenoménu hry ve výuce FLE
Překlad názvu: Teaching French without schoolbook. The role of the game phenomena in French education.
Autoři: Coufalová, Petra ; Klinka, Tomáš (vedoucí práce) ; Machleidtová, Silva (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: fre
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: divadlo; dítě; fenomén hry; hra; jazyk; píseň; techniky dramatické výchovy; učebnice; child; drama education; game; language; phenomena of game; schoolbook; song; theatre

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/48801

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-459662


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-04-24, naposledy upraven 2024-10-20.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet