Název: Současné učebnice dějepisu jako prostředek k rozvíjení historického myšlení žáků základních škol - příklad Velké francouzské revoluce
Překlad názvu: Contemporary history textbooks as a tool for developping historical thinking of the elementary school students - case of French Revolution
Autoři: Tomčíková, Eva ; Najbert, Jaroslav (vedoucí práce) ; Pinkas, Jaroslav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dějepis; historické myšlení; koncepty historického myšlení; učebnice; Velká francouzská revoluce; French Revolution; historical thinking; historical thinking concepts; history; textbook

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/172228

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-456727


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-04-10, naposledy upraven 2023-12-31.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet