Název: Úroveň porozumění základům genetiky a molekulární biologie u žáků gymnázií a druhého stupně základních škol
Překlad názvu: Level of Understanding of Basics of Genetics and Molecular Biology by Students of Secondary Education
Autoři: Machová, Markéta ; Ehler, Edvard (vedoucí práce) ; Zrzavá, Magda (oponent) ; Králík, Miroslav (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: didaktika biologie; kurikulum; miskoncepce; sekundární vzdělávání; učebnice; výuka biologie; výuka genetiky; výuka přírodopisu; biology didactics; biology education; curriculum; genetics education; misconceptions; science education; secondary education; textbooks

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/171992

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-456426


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2022-03-13, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet