Název: Význam studentské pedagogické praxe pro rozhodování o vstupu do profese
Překlad názvu: The meaning of student teaching practice for entering the teaching profession
Autoři: Hájková, Aneta ; Duschinská, Karolina (vedoucí práce) ; High, Radka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: motivace učit; pedagogická praxe; praktická příprava učitelství; student učitelství; teoretická příprava učitelství; učitel; vstup do profese; entry into the profession; motivation to teach; pedagogical practice; practical preparation of teaching; student of teaching; teacher; theoretical preparation of teaching

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/171060

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-455282


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-02-06, naposledy upraven 2023-12-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet