Original title: Marketing jako nástroj organizací občanského sektoru k prosazování veřejných zájmů
Translated title: Marketing as a tool for civil society organizations to promote public interests
Authors: Gabrielová, Simona ; Šťovíčková Jantulová, Magdaléna (advisor) ; Moree, Dana (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2021
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: advertising agency; advocacy organizations; civil sector organizations; cross-sectoral cooperation; legislation; legislative change; marketing; marketing campaign; marketing strategy; organized civil society; social marketing; advokační organizace; legislativa; legislativní změna; marketing; marketingová kampaň; marketingová strategie; mezisektorová spolupráce; organizace občanského sektoru; organizovaná občanská společnost; reklamní agentura; sociální marketing

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/149303

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-452790


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2021-10-10, last modified 2023-12-17


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share