Název:
Vnímání reklamních sdělení v prostoru online seznamek se zaměřením na Tinder
Překlad názvu:
Perception of advertisements on online dating apps focusing mainly on Tinder
Autoři:
Dobiášová, Tereza ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tématem bakalářské práce je vnímání reklamních sdělení v prostoru online seznamek se zaměřením na Tinder. Cílem práce je prozkoumat, jak čeští uživatelé vnímají dosavadní reklamy, se kterými se v aplikaci setkali, a zjistit jejich otevřenost a postoje ke konkrétním sdělením. Explorativní výzkum se dále zabývá různými reklamními formáty, které aplikace nabízí, a reakcemi na ně. Výsledky prezentují dosavadní uživatelské zkušenosti s reklamami v aplikaci a reakce na konkrétní sdělení a formáty reklam. Poznatky z práce lze využít jako ukazatel pro značky, které zvažují investici do nového reklamního média.The topic of the bachelor's thesis is perception of advertising on online dating apps focusing mainly on Tinder. The aim of this thesis is to examine how Czech users perceive existing advertisements they have encountered on Tinder and find out their openness and attitudes towards different advertisements within the app. Exploratory research also deals with various formats that can be used for adverting in the app and user's responses to them. The results present user's experience with in-app ads and responses to several different ads and formats. The knowledge from the work can be used as an indicator for brands that are considering investing in a new advertising medium.
Klíčová slova:
online seznamky; reklama; reklama na Tinderu; Seznamovací aplikace; sociální sítě; Tinder; vnímání reklam; advertising; advetising on Tinder; online dating; Online dating apps; perception of advertising; social media; Tinder