Název:
Analýza videoobsahu fotbalových klubů na sociálních sítích
Překlad názvu:
Analysis of video content of football clubs on social networks
Autoři:
Škvárová, Kateřina ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Veselý, Kamil (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Analýza videoobsahu fotbalových klubů na sociálních sítích Cíle: Hlavním cílem této práce je zmapování, zhodnocení a komparace práce s videoobsahem vybraných fotbalových klubů z FORTUNA:LIGY na sociálních sítích. Dále také zmapování, zhodnocení a komparace celkové práce klubů na sociálních sítích. Metody: V této práci byla využita metoda obsahové analýzy videoobsahu v kombinaci s online pozorováním sociálních sítí a následnou komparací zjištěných hodnot mezi kluby. Metody byly aplikované v rozmezí 2 měsíců až 1 roku. Výsledky: Práce poskytuje kompletní a detailní zmapování práce s videoobsahem a sociálními sítěmi v české nejvyšší fotbalové soutěži. Umožňuje detekovat slabá i silná místa, které do budoucna umožňují vytvoření propracovaných doporučení pro jednotlivé kluby. Základní návrhy pro doporučení byly zahrnuty i do této práce. Klíčová slova: český fotbal, Fortuna liga, Ligová fotbalová asociace, marketingová komunikaceTitle: Analysis of video content of football clubs on social networks Objectives: The aim of this work is to map, evaluate and compare work with video content of selected football clubs from the FORTUNA:LEAGUE on social networks. Then also map, evaluate and compare complex work of club on social networks. Methods: In this work was used method of content analysis of video content in combination with online monitoring of social networks and then comparison of the gain values between clubs. Methods were applied for 2 months or 1 year. Results: The work provides a complete and detail mapping of work with video content and social networks in the Czech highest football competition. It allows to detect weaknesses and strengths that allow to create sophisticated recommendations for each club in the future. Basic suggestions of recommendations were included in this work. Keywords: Czech football, Fortuna league, League football association, marketing communication
Klíčová slova:
Fortuna liga; Ligová fotbalová asociace; marketingová komunikace; český fotbal; Czech football; Fortuna league; League football association; marketing communication