Název:
Marketingový výzkum hodnoty značky Kappa
Překlad názvu:
Marketing research of Kappa brand value
Autoři:
Michálek, Lukáš ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Jarošík, Richard (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Marketingový výzkum hodnoty značky Kappa Cíle: Hlavním cílem této práce je pomocí marketingového výzkumu zjistit míru povědomí o značce Kappa z pohledu současných studentů FTVS. Pomocí kvantitativního výzkumu zjistíme současný stav povědomí o značce. Metody: V této práci je použita metoda kvantitativního výzkumu. Technikou elektronického dotazování bylo zkoumáno povědomí o značce Kappa mezi současnými studenty FTVS. Konkrétněji výzkum zkoumal Top-of-mind efekt u studentů, zjišťoval, kolik studentů požívá spontánní znalost značky Kappa, analyzoval podpořenou znalost značky Kappa a zkoumal povědomí studentů ohledně sponzoringu značky Kappa. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že studenti Fakulty tělesné výchovy a sportu UK sice mají povědomí o existenci značky Kappa, nicméně hlubší povědomí jim chybí, hlavně efekt Top-of-mind. Ani spontánní a ani podpořená znalost značky není vysoká. Studenti si značku spojují s Itálií a dokážou rozpoznat logo. Na druhou stranu nemají pojem o sponzoringu firmy. Klíčová slova: hodnota značky, povědomí o značce, spontánní znalost značky, podpořená znalost značky, marketingový výzkum, KappaTitle: Marketing research of Kappa brand value Objectives: The main objective of this work is to find out degree of brand awareness of the Kappa brand between current students of Faculty of physical education and sport of Charles University in Prague. Through marketing research, we find out current brand awareness of the Kappa brand between current student of Faculty of physical education and sport of Charles University in Prague. Methods: In the bachelor's thesis, there is used method of quantitative research. With technique of electronic questioning we examine the brand awareness of the Kappa brand by the current students of Faculty of physical education and sport of Charles University in Prague. Specifically Top-of-mind effect, brand recall, brand recognition and knowledge about sponsorship of brand Kappa. Results: The research showed that current students of Faculty of physical education and sport of Charles University in Prague know that Kappa brand exists, but they lack of deeper awareness, there is no Top-of-mind effect. Even aided and unaided awareness isn't high enough. Students can connect Kappa brand with Italy and they recognize logo very well. But they have no clue about sponsorship of Kappa brand. Keywords: brand value, brand awareness, unaided awareness, aided awareness, marketing...
Klíčová slova:
hodnota značky; Kappa; marketingový výzkum; podpořená znalost značky; povědomí o značce; spontánní znalost značky; aided awareness; brand awareness; brand value; Kappa; marketing research; unaided awareness