Název: Čtenářské strategie v předškolním vzdělávání
Překlad názvu: Reading Strategies in Preschool Education
Autoři: Koželuhová, Eva
Typ dokumentu: Rigorózní práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: porozumění; práce s příběhem; předškolní vzdělávání; vícepřípadová studie; čtenářská pregramotnost; čtenářské strategie; čtenářství; comprehension; multi-case study; preschool education; reading; reading pre-literacy; reading strategies; working with a story

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/147094

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-449837


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Rigorózní práce
 Záznam vytvořen dne 2021-09-19, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet