Original title: Čtenářské strategie v předškolním vzdělávání
Translated title: Reading Strategies in Preschool Education
Authors: Koželuhová, Eva
Document type: Rigorous theses
Year: 2021
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: comprehension; multi-case study; preschool education; reading; reading pre-literacy; reading strategies; working with a story; porozumění; práce s příběhem; předškolní vzdělávání; vícepřípadová studie; čtenářská pregramotnost; čtenářské strategie; čtenářství

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/147094

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-449837


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Rigorous theses
 Record created 2021-09-19, last modified 2024-01-26


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share