Original title: Efektivita reklamních sdělení dle umístění v různých mediatypech z perspektivy mladých konzumentů médií
Translated title: Effectivity of advertising in different types of media in perspective of young media consumers
Authors: Sloupová, Barbora ; Koudelková, Petra (advisor) ; Ortová, Nina (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2021
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: advertising; lifestyle magazines; media consuming; online advertising; rise of Instagram; Social media; young media consumers; efektivita reklamy; Instagram; lifestylové časopisy; obliba Instagramu; pokles čtenosti tištěných médií; reklama; reklamní argumenty; Sociální sítě; způsob čtení

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/127642

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-448131


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2021-07-25, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share