Název:
Porovnání faktorů ovlivňujících nákupní chování v pivním segmentu u vybraných cílových skupin
Překlad názvu:
Comparing factors influencing purchase behavior of given target groups in beer segment
Autoři:
Konopásková, Michaela ; Schneiderová, Soňa (vedoucí práce) ; Houdek, Petr (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zaměřuje na nákupní chování v pivním segmentu vybraných cílových skupin. Blíže se věnuje jednotlivým faktorům, které mohou vstupovat do rozhodovacího procesu a nějakým způsobem ho ovlivňují. První část práce se zaměřuje na historii pivovarnictví a pivních lahví na území České republiky. Dále představuje vnější a vnitřní faktory ovlivňující nákupní rozhodování, definuje nákupní chování a přibližuje nákupní proces. Praktická část pomocí kvantitativního výzkumu zkoumá znalost pivních značek a které faktory působí na jednotlivé cílové skupiny. Cílem práce je zjistit, jaké mají vybrané cílové skupiny preference v rámci tohoto segmentu a jak je ovlivňují jednotlivé faktory.This bachelor 's thesis focuses on factors influencing purchase behavior of given target groups in beer segment. It focuses mainly on individual factors, which can enter the decision-making process and somehow affect it. The first part of the thesis focuses on history of brewing and of beer bottles in the Czech Republic. After that, the internal and external factors affecting decision-making during purchase are being introduced. Also purchase behavior is being defined and whole purchase-making process is described. Practical part of the thesis focuses on general knowledge of beer brands and individual factors affecting given target groups using quantitative research. The goal of the thesis is to find out about the preferences of the examined target groups and shed a light on the factors affecting purchase behavior.
Klíčová slova:
faktory ovlivňující chování; in-store marketing; nákupní chování; pivní segment; rozhodovací proces; spotřebitel; beer segment; customer; decision-making process; in-store marketing; influencing factors; purchase behavior