Název: Vnímání patriotismu v reklamě na potraviny u Čechů a Francouzů
Překlad názvu: Perception of patriotism in food advertising among Czechs and French people
Autoři: Zadražil, Ondřej ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Francie; marketingová komunikace; patriotismus; patriotismus v reklamě; reklama; reklama na potraviny; Česká republika; advertising; Czech Republic; food advertising; France; marketing communication; patriotism; patriotism in advertising

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/127082

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-447126


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-07-11, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet