Original title: Prevence specifických poruch učení u dětí v předškolním věku v návaznosti na začátek školní docházky
Translated title: Learning disorder prevention of pre-school children following the start of school attendance
Authors: Týmalová, Eva ; Bartoňová, Miroslava (advisor) ; Květoňová, Lea (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2021
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: beginning of schooling; case studies; learning and writing disability hazards test for preschoolers; preschool education; Prevention; school maturity; specific learning difficulties; Prevence; předškolní vzdělávání; případové studie; specifické poruchy učení; Test rizika poruch čtení a psaní pro rané školáky; začátek školní docházky; školní zralost

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/126015

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-446471


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2021-06-27, last modified 2024-01-26


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share