Název: Začlenění žáků s narušenou komunikační schopností do třídního kolektivu v inkluzivním prostředí základní školy
Překlad názvu: Inclusion of pupils with communication disability into the class collective in an inclusive primary school environment
Autoři: Turoňová, Markéta ; Korandová, Zuzana (vedoucí práce) ; Horynová, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Klíčová slova: asistent pedagoga; inkluze; integrace; Narušená komunikační schopnost; podpůrná opatření; žák; Communication disability; inclusion; integration; pupil; support measures; teacher assistent

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/126156

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-446350


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-06-27, naposledy upraven 2023-12-31.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet