Název: Bariéry autoevaluace u učitelů základních a středních škol
Překlad názvu: Barriers to self-evaluation of primary and secondary school teachers
Autoři: Davídková, Šárka ; Svobodová, Zuzana (vedoucí práce) ; Liška, Roman (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: autoevaluace; ohniskové skupiny; překážky autoevaluace; rozvoj pedagogických pracovníků; sebereflexe; učitel; focus groups; self-evaluation; self-evaluation obstacles; self-reflection; teacher

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/125990

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-446117


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2021-06-27, naposledy upraven 2023-12-24.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet