Název:
Podpora prodeje a reklama nově vznikající společnosti
Překlad názvu:
Sales Promotion and Advertising of New Company
Autoři:
Nguyen, My Linh ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci především v oblasti podpory prodeje a reklamy nově vznikajícího podniku Balo Studio. První část práce je zaměřena na marketingovou teorii, která je především zaměřena na podporu prodeje a reklamu. V praktické části je analyzovaný současný stav konkurenčního prostředí a provedený marketingový výzkum. Třetí a zároveň poslední kapitola je vytvořena na základě předcho-zích analýz. Tato část se skládá z návrhů vlastního řešení marketingové komunikace.
The bachelor thesis investigates mainly marketing, more specifically sales promotion and advertising of the business which is aiming to enter the market of providing photography services. Theoretical parts include concepts of marketing, marketing mix, and marketing communication. The second part is composed of several analyzes which results are used in the third part. The latter induces suggestions mainly to improve its position on the mar-ket.
Klíčová slova:
focení.; fotoslužby; Marketing; podpora prodeje; reklama; advertising; Marketing; photography; photography service; sales promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/200058