Název:
Návrhy změny marketingového mixu podniku
Překlad názvu:
Proposals to Change the Company's Marketing Mix
Autoři:
Jakubčík, Milan ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem rodinného bistra. Skládá se ze tří hlavních částí. Teoretická část vymezuje důležité marketingové pojmy. Následuje analytické přiblížení současného stavu podniku a vyhodnocení dotazníkového šetření. V návrhové části jsou na základě provedených analýz vytvořeny návrhy na změnu marketingového mixu podniku, které by v budoucnu mohly vést k posílení loajality stávajících zákazníků a oslovení nových zákazníků.
The bachelor thesis deals with the marketing mix of a family bistro. The work is divided in to three main parts. The theoretical part defines important marketing concepts. The following is an analytical approach to the current state of the company and evaluation of a questionnaire survey. In the design part, based on the performed analysis, proposals are made to change the marketing mix of the company, that could lead to strengthening the loyalty of current customers and reaching to new customers in the future.
Klíčová slova:
marketing; marketingový mix 7P; marketingový výzkum; rodinné bistro; SWOT analýza; family bistro; marketing; marketing mix 7P; marketing research; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/199850