Název:
On-line marketingová komunikace
Překlad názvu:
On-line marketing communication
Autoři:
Tvarožková, Klára ; Kruljacová, Anna (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalarska prace je zamerena na popsani marketingove komunikace vybrané firmy, dale take na navrhy zlepseni teto komunikace, jenz stoji na zpracovanych poznatcich z analyticke casti. Hlavnim cilem teto prace je navrhnuti vhodnych nastrojů teto komunikace, ktere povedou k naplneni sekundarniho cile teto prace. Tim je zvyseni povedomi o dane spolecnosti.
The bachelor’s thesis is focused on describing marketing communication of the chosen company, it also concerns suggestions to improve this communication, which is based on processing the knowledge from the analytical part. The main goal of this thesis is to design proper tools of this communication, which should lead to completing the secondary goal of this thesis which is raising awareness about the company.
Klíčová slova:
B2B marketing; komunikacni mix; marketingova komunikace; marketingovy mix; On-line marketing; PESTLE analyza; socialni site; SWOT analyza; B2B marketing; communication mix; marketing communication; marketing mix; Online marketing; PESTLE analysis; social networks; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/199837