Original title:
Analýza používaných marketingových nástrojů a návrhy pro zvýšení jejich účinnosti
Translated title:
Marketing Tools Utilization Analysis and Proposals for Improvement of their Efficiency
Authors:
Nechvátal, Jakub ; Havíř, David (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2021
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
- Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingových nástrojů bezobalového obchodu s potravinami a kosmetikou a zvýšení jejich účinnosti. Práce je složena z teoretické části, kde popíšu důležité marketingové pojmy, analytické části, kde provedu analýzu obchodem využívaných marketingových nástrojů, a návrhové části, ve které se pokusím navrhnout opatření pro zvýšení účinnosti těchto nástrojů.
- This bachelor thesis focuses on analysis of marketing tools of wrap-free shop with food and cosmetics and improving their efficiency. Thesis consists of theoretical part, in which I will describe important marketing concepts, analytical part, in which I will perform analysis of marketing tools currently in use of the shop, and proposal part, in which I will propose measures to improve those tools
Keywords:
- Marketing; Marketing tools; Survey; - Marketing; Dotazník; Marketingové nástroje
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/199541