Název:
Návrh zlepšení marketingového mixu společnosti AUDIFIED
Překlad názvu:
Proposal to improve the marketing mix of the company AUDIFIED
Autoři:
Semler, Josef ; Mráček, Pavel (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá návrhem na zdokonalení marketingového mixu společnosti softwarové divize společnosti AUDIFIED s.r.o. V teoretické části jsou přiblíženy pojmy pro vypracování praktické části práce. V analytické části jsou provedeny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí společnosti a jsou shrnuty ve SWOT analýze. Návrhy na zlepšení současného stavu vychází z analýzy současného stavu.
The bachelor thesis deals with a proposal for improving the marketing mix of the company's software division AUDIFIED s.r.o. In the theoretical part the concepts for the practical part of the thesis are presented. In the analytical part, internal and external analyses are performed, which are summarized in the SWOT analysis. Suggestions for improvement of the current situation are based on the analysis of the current situation.
Klíčová slova:
marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; online marketing; swot analýza; marketing; marketing communication; marketing mix; online marketing; swot analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/199527