Název:
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti Duostav KB s.r.o.
Překlad názvu:
Proposal to improve the marketing mix of the company Duostav KB s.r.o.
Autoři:
Klimecký, Filip ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá návrhem pro zlepšení marketingového mixu stavební společnosti Duostav KB s.r.o. V celé bakalářské práci jsem postupoval podle teoretických východisek, které jsou uvedené v teoretické části. Následně jsem provedl analýzu marketingového mixu, marketingového prostředí a managementu stavební firmy Duostav KB s.r.o. Na základě výstupů z provedené analýzy současného stavu jsou podány návrhy na zlepšení marketingového mixu.
The bachelor thesis focuses on proposal to improve the marketing mix of the construction company Duostav KB s.r.o. Throughout the bachelor thesis I followed the theoretical foundations that are mentioned in the theoretical part. Then I analyze the marketing mix, marketing environment and management of construction company Duostav KB Ltd. Based on the outputs of the analysis of the current situation, proposals are made to improve the marketing mix.
Klíčová slova:
5F; 7S; management; marketing; marketingové prostředí; marketingový mix; PEST; stavební firma; SWOT; 5F; 7S; construction company; management; marketing; marketing environment; marketing mix; PEST; SWOT
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/199248