Název: Marketingový mix vybraného podniku na B2B trhu ve Švédsku
Překlad názvu: Marketing Mix of the Selected company at Sweden B2B market
Autoři: Orgoníková, Marika ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2021
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo] [eng]

Klíčová slova: analysis of internal and external environment; B2B market; expansion; Marketing mix; place; price; product; promotion; qualitative marketing research; swedish market; wooden backpack

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/197718

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-443135


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2021-06-27, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet