Název:
Návrh úprav marketingového mixu společnosti dovážející kosmetické produkty z Maďarska do České republiky
Překlad názvu:
Proposal of Modifications in the Marketing Mix of a Company Importing Cosmetic Products from Hungary to the Czech Republic
Autoři:
Valentová, Aneta ; Petrová, Kateřina (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým mixem společnosti, která importuje kosmetické produkty z Maďarska na český trh. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část je teoretická, v ní jsou vysvětleny základní pojmy z marketingu, marketingového mixu a marketingového prostředí, které souvisejí s tématem. Poté následuje analytická část, ve které je provedena analýza marketingového mixu a marketingového prostředí v České republice analyzované živnosti. Součástí analytické části je také výzkumná část, která se zabývá úpravou marketingového mixu živnosti a oslovením nového cílového segmentu. Poslední část jenávrhová, vní jsou na základě analytické části předloženy návrhy a doporučení z pohledu marketingového mixu pro získání nových zákazníků.
This diploma thesis deals with the marketing mix of a company that imports cosmetics products from Hungary to the Czech market. The thesis is divided into three main parts. The first part is theoretical, it explains the basic concepts of marketing, marketing mix and marketing environment, which are related to the topic. This is followed by the analytical part, in which an analysis of the marketing mix and marketing environment in the Czech Republic of the company are performed. The analytical part also includes a research part, which deals with the adjustment of the company's marketing mix and addressing a new target segment. The last part is a proposal part, in which, based on the analytical part, proposals and recommendations are presented from the point of view of the marketing mix for gaining new customers.
Klíčová slova:
Marketing; marketingové prostředí; marketingový mix; marketingový průzkum; segmentace; market research; Marketing; marketing environment; marketing mix; segmentation
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/197717