Název: Návrh úprav marketingového mixu společnosti dovážející kosmetické produkty z Maďarska do České republiky
Překlad názvu: Proposal of Modifications in the Marketing Mix of a Company Importing Cosmetic Products from Hungary to the Czech Republic
Autoři: Valentová, Aneta ; Petrová, Kateřina (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing; marketingové prostředí; marketingový mix; marketingový průzkum; segmentace; market research; Marketing; marketing environment; marketing mix; segmentation

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/197717

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-443134


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2021-06-27, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet