Název:
Návrh změn marketingového mixu v mezinárodní poradenské společnosti
Překlad názvu:
Proposal of a Change in the Marketing Mix of a International Consulting Company
Autoři:
Šenková, Michaela ; Slocík, Ľubomír (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2021
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo][eng]
Táto diplomová práca spracováva súčasny stav marketingového mixu vybranej spoločnosti, zameranej na poradenstvo v projektovom riadení. Na základe vysledkov marketingovych analyz vonkajšieho a vnútorného prostredia spoločnosti sú navrhnuté riešenia na zlepšenie prvkov marketingového mixu spoločnosti.
This diploma thesis is focused on the current state of the marketing mix of a chosen company focused on project management consulting. Solutions to improve the marketing mix of this company are proposed based on the results of marketing analyses of the external and internal environment of the company.
Klíčová slova:
consulting; international company; marketing; marketing mix; project management; services
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/197701