Název: Expanze společnosti na polský trh
Překlad názvu: Company Expansion on the Poland Markets
Autoři: Bedáňová, Nikola ; Ing.Rudolg Sehnal, MBA (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: expanze; marketingový mix; Polská republika; SWOT; zahraniční obchod; expansion; foreign trade; marketing mix; Republic of Poland; SWOT

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/197547

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-442967


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2021-06-27, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet